Łomża, dnia 25.11.2025 roku
WGN.6833.9.2025
Z A W I A D O M I E N I E
Zgodnie z art. 12 ust. 5 z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 311), art. 118a ust. 3, art. 114 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 1145 ze zmianami) Prezydent Miasta Łomża, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej,
zawiadamia
o zamiarze ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, z terenu miasta Łomża, przejętą z mocy prawa, decyzją zezwalającą na realizacje inwestycji drogowej na rzecz Miasta Łomża, oznaczonej jako działki:
– dz. 11169/4 i 11169/5 o pow. 0,0571 ha położone w Łomży przy ul. ks. Kard. St. Wyszyńskiego – poprzedni zapis w ewidencji gruntów: współwłasność ustawowa małżeńska wraz z żoną w udziale 7/1000 części: Tyrolski Bogdan Tadeusz (s. Pawła i Genowefy). Po śmierci współwłaściciela prawo do odszkodowania dotyczy udziału 35/10000 części w nieruchomości wspólnej.
Osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do ww. nieruchomości winny zgłaszać się do Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Łomży ul. Stary Rynek 14, pokój 212, tel. 86-215-68-28, wraz z oryginałami dokumentów potwierdzających prawa do nieruchomości, w terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia, tj. do 26 stycznia 2026 r.
Otrzymują:
1. Prezydent Miasta Łomża
2. podano do publicznej wiadomości:
– na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Łomży,
– na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łomży,
– w prasie o zasięgu ogólnopolskim.
