Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

139/2024

z dnia

18.05.2024

Ogłoszeń w bazie:

7430
/
/
I Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony

OGŁOSZENIE

I Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony

RIT.6840.7.2024.PTM

Wójt Gminy Bogdaniec

ogłasza

I Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony

dotyczący sprzedaży na własność nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w miejscowościach
Łupowo i Bogdaniec

na terenie gminy Bogdaniec – woj. lubuskie.

PołożenieNr działkiPow.Cena wywoławcza (zł)Wadium (zł)Opis i przeznaczenie nieruchomościNr księgi wieczystej
Bogdaniec58/80,1343 ha90.000,00 zł.9.000,00 zł.Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów
RVI i Bi. Nieruchomość jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Teren oznaczony symbolem 6MN – Teren zabudowy mieszkaniowej.
GW1G/00048839/2
Bogdaniec55/90,0861 ha75.000,00 zł.7.500,00 zł.
Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów
RVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 102/2017 z dnia
17 stycznia 2018 r. – zabudowa mieszkaniowa.
GW1G/00103313/3
Łupowo94/20,32 ha290.000,00 zł.29.000,00 zł.
Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów
RV, ŁIV, ŁV. Nieruchomość położona w obszarze Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Teren oznaczony symbolem A – Tereny usług handlu, gastronomii i rzemiosła.
GW1G/00104544/8
Bogdaniec295/14 oraz 1/3 udziału w działce 295/15295/14 o pow. 0,0913 ha
295/15
o ogólnej pow. 0,0690 ha
82.000,00 zł.8.200,00 zł.Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/14. Oznaczenie użytku
w ewidencji gruntów RVI i PsVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja
o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną.
GW1G/00103313/3
Bogdaniec295/13 oraz 1/3 udziału w działce 295/15295/13 o pow. 0,0915 ha
295/15
o ogólnej pow. 0,0690 ha
87.000,00 zł.8.700,00 zł.Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/13. Oznaczenie użytku
w ewidencji gruntów RVI i PsVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja
o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną.
GW1G/00103313/3
Bogdaniec295/12 oraz 1/3 udziału w działce 295/15295/12 o pow. 0,0832 ha
295/15
o ogólnej pow. 0,0690 ha
76.000,00 zł.7.600,00 zł.Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/12. Oznaczenie użytku
w ewidencji gruntów RVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja
o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną.
GW1G/00103313/3
  1. Przetarg odbędzie się 20 maja 2024 r. (poniedziałek) o godz. 1000 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Bogdańcu.
  2. Nieruchomości stanowią własność Gminy Bogdaniec i są wolne od obciążeń i zobowiązań.
  3. Do wylicytowanej ceny należy doliczyć podatek VAT.
  4. Udział w przetargu mogą brać osoby fizyczne oraz prawne, które wpłaciły wadium wnoszone w pieniądzu i złożyły pisemną ofertę proponując cenę wyższą niż cena wywoławcza – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg na zakup nieruchomości w dniu 20 maja 2024 r. – nie otwierać” w sekretariacie Urzędu Gminy Bogdaniec ul. Mickiewicza 45 do dnia 16 maja 2024 r. Wadium w w/w wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Gminy –
    GBS Barlinek O/Bogdaniec Nr 59 8355 0009 0043 5538 2000 0001 do dnia 16 maja 2024 r. Wadium zwraca się w ciągu 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Natomiast wadium wpłacone przez nabywcę zalicza się na poczet wylicytowanej należności ceny nabycia nieruchomości. Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości, a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się dodatkowo kompletem dokumentów do jej reprezentowania.
  6. Ustala się ostateczny termin dokonania całej wylicytowanej wpłaty do czasu zawarcia aktu notarialnego. Oprócz w/w ceny – nabywca nieruchomości zobowiązany jest ponieść koszty przepisu notarialnego. Termin podpisania umowy notarialnej ustalony zostanie najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Niedotrzymanie powyższych terminów powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
  7. Nabycie nieruchomości przez cudzoziemca w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017r. poz. 2278), wymaga uzyskania zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. W przypadku nie uzyskania zezwolenia przed zawarciem aktu notarialnego, wpłacone wadium przepada na rzecz gminy.
  8. Wójt Gminy ma prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
    z 14 września 2004 r. sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1490 ze zm.).

Pisemna oferta powinna zawierać:

1.Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot.

2.Datę sporządzenia oferty.

3.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

4.Oferowaną cenę wyższą niż cena wywoławcza oraz sposób jej zapłaty.

5.Kopię dowodu wpłacenia wadium.

Wszelkich informacji udziela Podinspektor d/s gospodarki nieruchomościami i geodezji Urzędu Gminy Bogdaniec, tel. (095 7510 210 lub bezpośrednio 95 723 73 88)

Termin wywieszenia: 16 kwietnia 2024 r.

Termin zdjęcia: 20 maja 2024 r.

Wójt Gminy Bogdaniec

,

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją przetargu na zbycie nieruchomości na podstawie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.)

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bogdaniec z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, e-mail: urzad@bogdaniec.pl, tel. 95 7510 210.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i realizacji przetargu pisemnego nieograniczonegona zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bogdaniec, zgodnie
    z rozdziałem 4 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) oraz wydanym na podst. art. 42 w/w ustawy – Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
    14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania publicznych przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1490).
  4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania publicznych przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2014 poz. 1490), jak również innych przepisów prawa.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
  6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu,
  2. prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych
  3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
  • gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
  • jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
  • Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu
  1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
  2. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
  3. prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  2. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  3. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

(-) Krystyna Pławska

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Starosta Kazimierski informuje, że został wywieszony wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkowników wieczystych

Wójt Gminy Niechlów ogłasza, że zostanie wywieszony wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy, położonych w obrębach: Niechlów, Żuchlów, Lipowiec

Zarządzenie Nr 36/24 Wójta Gminy Wąwolnica w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Wąwolnica, przeznaczonej do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym

Zarządzenie Nr 35/24 Wójta Gminy Wąwolnica w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Wąwolnica, przeznaczonej do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym