Nr sprawy: GK.6721.1.2025 Wałcz, dnia 15.12.2025 r.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY WAŁCZ
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych w Kołatniku oraz opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
o podjęciu przez Radę Gminy Wałcz uchwały Nr XLVI/317/2022 z dnia 28 kwietnia 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych w Kołatniku.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urząd Gminy Wałcz,
ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, pokój nr 20, oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wałcz: https://bip.gminawalcz.pl/
Wnioski do planu miejscowego należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
Wnioski na wyżej wymienionym formularzu można składać w formie papierowej w sekretariacie urzędu lub pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600, Wałcz, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: sekretariat@gminawalcz.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej /w246a9xjr7/SkrytkaESP lub AE:PL-88486-56535-ARJWJ-27 w terminie do dnia 14.01.2025r..
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
We wniosku należy wskazać przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Jednocześnie zawiadamiam o przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Uwagi i wnioski do prowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sekretariacie urzędu lub pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600, Wałcz, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: sekretariat@gminawalcz.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej /w246a9xjr7/SkrytkaESP lub AE:PL-88486-56535-ARJWJ-27 w terminie do dnia 14.01.2025 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójta Gminy Wałcz.
Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostają bez rozpatrzenia.
Wójt Gminy Wałcz
Jan Matuszewski
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Wałcz, pozyskiwanych od osób, których dane dotyczą, wynikające z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) RODO, można uzyskać na stronie: https://bip.gminawalcz.pl/ w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
