Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

299/2024

z dnia

25.10.2024

Ogłoszeń w bazie:

9194
/
/
Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert w konkursie ofert, którego przedmiotem jest prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, działki o numerze 1627/6 położonej przy ulicy Koniecznej 18 w Magdalence

OGŁOSZENIE

Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert w konkursie ofert, którego przedmiotem jest prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, działki o numerze 1627/6 położonej przy ulicy Koniecznej 18 w Magdalence

Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert w konkursie ofert, którego przedmiotem jest prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, działki o numerze 1627/6 położonej przy ulicy Koniecznej 18 w Magdalence, w obrębie ewidencyjnym numer 0016 Magdalenka, gmina Lesznowola, powiat piaseczyński, województwo mazowieckie dla której Sąd Rejonowy w Piasecznie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą WA5M/00291901/4 wchodzącej w skład masy upadłości Korboniec Mieciński Sp. J. w upadłości z siedzibą w Piasecznie.

UWAGA: w nieruchomości będącej przedmiotem niniejszego konkursu ofert zamieszkuje osoba trzecia.

UWAGA2: Nieruchomość nie ma bezpośredniego dostępu do drogi publicznej.

Operat szacunkowy jest udostępniony do wglądu w Kancelarii syndyka KGS Restrukturyzacje Sp. z o.o. – ul.  Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa w godz. 9.0016.00 po uprzednim umówieniu się na termin oględzin. oraz w aktach sprawy sygn. akt: WA1M/GUp/9/2022..

 Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 893.200,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście złotych) netto powiększone o ewentualny podatek od towarów i usług.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzystu tysięcy złotych).

Oferty należy składać do dnia 12 listopada 2024 roku do godziny 16.00 na adres biura syndyka: ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa.

Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 listopada 2024 roku o godzinie 10.00 w biurze syndyka przy ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa.

Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez Komisję powołaną przez syndyka w obecności przybyłych oferentów. Komisji przewodniczy syndyk lub osoba przez niego upoważniona.

Szczegółowe informacje na temat nieruchomości będącej przedmiotem konkursu ofert oraz jego szczegółowy regulamin dostępne są pod numerem telefonu 22 639-45-55, a także na stronie: www.syndycy.com.pl. w zakładce Licytacje.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Wykaz Gminnych nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy

Kuleszewo

INFORMACJA O ZAMIESZCZENIU WYKAZU NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ POWIATU LUBARTOWSKIEGO, PRZEZNACZONEJ DO ODDANIA W NAJEM

Wyciąg z ogłoszenia Nr 55/2024 Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego