Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

310/2025

z dnia

06.11.2025

Ogłoszeń w bazie:

13339
/
/
Wójt Gminy Kobylnica podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy w trybie przetargowym.

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Kobylnica podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy w trybie przetargowym.

GPŚ.6845.32.2023.PR

Wójt Gminy Kobylnica

Działając na podstawie art. 35 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344.), podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy w trybie przetargowym.

Przeznacza się do dzierżawy następującą nieruchomość:

Numer działki122/3
Powierzchnia [ha]1,52
ObrębWrząca
Numer księgi wieczystejSL1S/00099179/4
Funkcja w planie zagospodarowania przestrzennegobrak
Skład nieruchomościRIVa, RIVb, RV
Okres trwania dzierżawy5 lat
Wywoławcza wysokość czynszu dzierżawnego460,00 zł

Działka objęta jest umową dzierżawy do dnia 29.04.2023 r.

Wykaz niniejszy podlega podaniu do publicznej wiadomości na okres 21 dni.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Kobylnica ul. Główna 20, pok. 5 w godzinach pracy urzędu, tel. 59 858 62 00 wew. 232.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Zarząd Powiatu Suskiego, na podstawie art. 35 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 – z późn. zm. ), informuje, że na tablicach ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b oraz na stronie internetowej urzędu, w dniach od 06 listopada 2025 r. do 27 listopada 2025 r. włącznie, zamieszczony będzie wykaz nieruchomości Powiatu Suskiego, przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas oznaczony, położonej w Juszczynie. Informacje: tel. ( 0-33 ) 875-78-29

Sycewice PGR

Burmistrz Kobylnicy podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym- Kończewo, ul. Główna 23

OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ