Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

210/2025

z dnia

29.07.2025

Ogłoszeń w bazie:

12121
/
/
OGŁOSZENIE NR 2

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE NR 2

Brwinów, dnia 24.01.2025 roku.

GN.6845.26.2024.KS

INFORMACJA O OGŁOSZENIU PRZETARGU

OGŁOSZENIE NR 2

BURMISTRZ GMINY BRWINÓW

Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i art. 37 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1145)

podaje do publicznej wiadomości, że

OGŁASZA I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

NA DZIERŻAWĘ NA CZAS OZNACZONY TJ. 10 LAT,

NIŻEJ OPISANEGO LOKALU UŻYTKOWEGO,

Z PRZEZNACZENIEM DO PROWADZENIA LUB WYKORZYSTANIA DO

DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.

Położenie BrwinówPowierzchniaWysokość wywoławczego czynszu (zł) miesięcznego netto*/ i minimalne postąpienieWysokość i termin wpłaty wadium**
Ulica Rynek 28 działka ew. nr 310 o pow.0,0373 ha, obr. 08 m. Brwinów, WA1P/00048365/142,60 m22 600 złotych (dwa tysiące sześćset złotych)
Minimalne postąpienie 20 złotych (dwadzieścia złotych)
1 000 złotych (jeden tysiąc złotych)
Do dnia 20 lutego 2025 roku.

*podana wywoławcza miesięczna stawka czynszu z tytułu dzierżawy jest stawką minimalną i nie zawiera podatku VAT (23%), który zostanie wyliczony od wylicytowanej w przetargu stawki czynszu i doliczony do wysokości wylicytowanej stawki czynszu. Nie zawiera opłat za media i podatek od nieruchomości.

**Za datę wniesienia wadium uważa się dzień jego uznania na rachunku bankowym Urzędu Gminy Brwinów.

Przetarg odbędzie się w dniu 26 lutego 2025 roku o godz. 10.00

w Brwinowie przy ul. Turystycznej 4.

(w sali konferencyjnej).

Zabrania się:

– prowadzenia działalności polegającej na eksploatacji automatów do gier o niskich wygranych,

– działalności promocyjnej i informacyjnej, dotyczącej środków psychoaktywnych, zmieniających świadomość, tzw. smart drugs, produktów powodujących lub mogących powodować lub mogących powodować działanie podobne do substancji psychoaktywnych lub odurzających, potocznie zwanych „dopalaczami” (w tym przedmiotów kolekcjonerskich o podobnym działaniu) nawet, jeżeli te produkty mają oznaczenie, ze nie są przeznaczone do spożycia.

W przetargu mogą uczestniczyć krajowe i zagraniczne osoby fizyczne i prawne.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie określonego w ogłoszeniu wadium oraz nieposiadanie jakichkolwiek zaległości finansowych względem Urzędu Gminy Brwinów i innych jednostek jej podległych.

Wadium w kwocie 1 000,00 złotych (jeden tysiąc złotych) należy wpłacić w pieniądzu w PLN na rachunek bankowy Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie (05–840) przy ul. Grodziskiej 12, prowadzonym przez mBank, o numerze: 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018.

Wadium należy wpłacać z takim wyprzedzeniem, aby należna kwota odnotowana była na rachunku bankowym Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie (05–840) przy ul. Grodziskiej 12, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego 2025 roku.

Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Przetarg na dzierżawę lokalu użytkowego Brwinów ul. Rynek 28oraz wpisać nazwę osoby prawnej lub osoby fizycznej, przystępującej do przetargu.

Przedmiotem dzierżawy jest lokal użytkowy ujęty w Wykazie nr 17 z dnia 5 listopada 2024 roku, wywieszonym w dniach od 12 listopada 2024 roku do 3 grudnia 2024 roku na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Brwinów oraz opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja o wywieszonym wykazie została podana do publicznej wiadomości w dniu 12 listopada 2024 roku w dzienniku internetowym Infopublikator.pl – www.infopublikator.pl .

Lokal użytkowy położony jest na parterze w budynku usługowo – mieszkaniowym usytuowanym w  Brwinowie przy ulicy Rynek 28. Lokal jest dwupoziomowy. Składa się z trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 42,60 m2. Jest wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, grzewczą elektryczną oraz klimatyzacyjną.

Celem zakwalifikowania podmiotu, jako uczestnika przetargu, konieczne jest przedłożenie komisji przetargowej w dniu przetargu, wskazanych niżej dokumentów:

  1. dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport),
  2. w przypadku pełnomocnika – dokumentu potwierdzającego tożsamość pełnomocnika oraz oryginał pełnomocnictwa z notarialnie poświadczonym podpisem,
  3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – aktualnego dokumentu potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej, tj. wypis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  4. w przypadku osoby prawnej – aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
  5. w przypadku osób prowadzących spółkę cywilną – umowy spółki,
  6. w przypadku osoby fizycznej (lub osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą) pozostającej w związku małżeńskim i posiadającej ustrój wspólności majątkowej (ustawowej lub umownej) – oświadczenie współmałżonka o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie zobowiązań wynikających z umowy dzierżawy,
  7. zaświadczenia bądź oświadczenia o nieposiadaniu na dzień przetargu jakichkolwiek zaległości finansowych względem Urzędu Gminy Brwinów.

Każdy uczestnik, biorący udział w przetargu, zobowiązany będzie do złożenia komisji przetargowej przed rozpoczęciem licytacji oświadczenia o zapoznaniu się z pełną treścią ogłoszenia oraz stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu, a także o braku jakichkolwiek zastrzeżeń z tytułu ewentualnych wad ukrytych przedmiotu dzierżawy.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy. W przypadku uchylenia się uczestnika przetargu wyłonionego, jako dzierżawca od podpisania protokołu z przetargu lub umowy dzierżawy lub przejęcia nieruchomości, Organizator przetargu może odstąpić od jej zawarcia, a wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Brwinów. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostaje zwrócone nie później niż przed upływem 5 dni od dnia zamknięcia przetargu, odwołania przetargu, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Jeżeli żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje czynszu miesięcznego w kwocie wyższej od wywoławczej wysokości czynszu przynajmniej o jedno postąpienie lub nikt nie wpłaci wadium, wówczas przetarg zakończy się wynikiem negatywnym.

Dzierżawca zobowiązany będzie od momentu wydania lokalu użytkowego bądź zawarcia umowy dzierżawy do ponoszenia opłat z tytułu podatku od nieruchomości, opłat tytułu z zużycia mediów – wody i energii elektrycznej oraz za odbiór nieczystości płynnych i stałych.

Czynsz dzierżawny powiększony o podatek VAT (według stawki obowiązującej w momencie powstania obowiązku podatkowego) wnoszony będzie do 28 każdego miesiąca na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT.

Czynsz będzie podlegał corocznej waloryzacji, w oparciu o aktualny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za ostatni rok, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Waloryzacja dokonywana będzie tylko w przypadku podwyższenia wskaźnika.

Umowa dzierżawy z kandydatem do jej zawarcia, wyłonionym w drodze przetargu, zostanie podpisana w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zakończenia przetargu, tj. podpisaniu protokołu przez Przewodniczącą i Członków Komisji Przetargowej oraz wyłonionego kandydata.

Wydanie lokalu użytkowego nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.

Wydzierżawiająca nie przewiduje wyrażenia zgód na poddzierżawę lokalu użytkowego oraz oddawania do użytkowania przez osoby inne niż Dzierżawca.

Ponadto Dzierżawca zobowiązany jest do:

  1. utrzymania lokalu użytkowego w należytym stanie technicznym i estetycznym,
  2. utrzymania lokalu użytkowego w porządku i w czystości,
  3. zabezpieczenia lokalu użytkowego w zakresie przeciwpożarowym oraz przed włamaniem się do lokalu i kradzieżą z niego mienia,
  4. uzyskania własnym staraniem i na własne ryzyko zezwoleń do prowadzenia działalności w dzierżawionym lokalu
  5. do bezwzględnego uzgadniania wszelkich nakładów i zmian w lokalu użytkowym.

Burmistrz Gminy Brwinów zastrzega, że do chwili rozpoczęcia przetargu ma prawo do jego odwołania z ważnego powodu, informując o tym w formie właściwej dla ogłoszenia o przetargu.

Szczegółowe informacje o lokalu użytkowym będącym przedmiotem przetargu można uzyskać telefonicznie pod nr 22 738 26 94, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.

Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w dniach: 6 lutego 2025 roku – 21 lutego 2025 roku, na stronach internetowych: www.bip.brwinow.pl, www.brwinow.pl i wywieszona na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Brwinów.

Burmistrz Gminy Brwinów

Arkadiusz KOSIŃSKI

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej, jako RODO), informuję, że:

  1. Administratorem danych jest Burmistrz Gminy Brwinów, mający siedzibę w Brwinowie pod adresem: ul. Grodziska 12.
  2. Z administratorem można kontaktować się:
  • listownie: ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów;
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: brwinow.pl;
  • telefonicznie: 22 738 26 12.
  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), którym jest Pani Sylwia Bober-Jasnoch; można się z nim kontaktować poprzez e-mail na adres: iod@brwinow.pl lub telefonicznie pod nr tel. 695 581 791. Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez administratora.
  2. Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (co wynika m. in. art. 38 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1145) w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (tj. Dz. U. z 2021 roku, poz. 2213) – w celu prowadzenia postępowania przetargowego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również ewentualnego zawarcia umowy w tej sprawie oraz jej realizacji, a także wymaganego udokumentowania postępowania przetargowego i jego archiwizacji;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom tylko na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub też umów i porozumień zawartych przez Administratora (np. obsługa prawna, administracyjna), w szczególności osobom lub podmiotom uprawnionym do wglądu w dokumentację prowadzonego postępowania przetargowego.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania przetargowego oraz ewentualnego podpisania i realizacji umowy w tej sprawie, a następnie – jeśli chodzi o materiały archiwalne – przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2018 r. poz. 217 ze zm.).
  5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich nie podanie uniemożliwi, więc Pani/Pana udział w przetargu.
  6. Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu, ani przekazywane do państw trzecich oraz do organizacji międzynarodowych.
  7. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • Dostępu do swoich danych osobowych,
  • Sprostowania swoich danych osobowych,
  • Żądania usunięcia swoich danych osobowych,
  • Żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
  • Żądania przeniesienia swoich danych osobowych,
  • Wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Obwieszczenie o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie AB.6740.401.2018.BM dot. wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego mostu na Białym Potoku w ciągu ulicy Andrzeja Struga w km 0+129 wraz z rozbudową dojazdów do mostu tj. odcinków ulic: Andrzeja Struga i Małe Żywczańskie w Zakopanem”. Na okres od dnia 29.07.2025 do 12 sierpnia 2025 roku.

Prezydent Miasta Nowa Sól informuje, że wywieszono wykaz nieruchomości  przeznaczonych do zbycia.

Ogłoszenie Urzędu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru geodezyjnego Jabłonowo-Zamek oraz prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego dokumentu, w dniach od 6 sierpnia 2025 r. do 28 sierpnia 2025 r. 

Ogłoszenie Wójta Gminy Krasnystaw o podjęciu w gminie Rejowiec uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego