Juszkowo, dnia 01.07.2025 r.
GPiRG.6721.4.5.2024.ZP
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański dla działki o numerze ewidencyjnym 10/10 w obrębie Przejazdowo,
Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024. poz. 1130 z późn. zm.), art. 39 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.2024. poz. 1112 z późn. zm.) oraz Uchwały nr IV/30/2024 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 20 czerwca 2024 r.
informuję o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański dla działki o numerze ewidencyjnym 10/10 w obrębie Przejazdowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Konsultacje społeczne prowadzone będą w dniach od 7 lipca 2025 r. do 4 sierpnia 2025 r. i obejmą:
- zbieranie uwag do projektu miejscowego planu w terminie od 7 lipca 2025 r. do 4 sierpnia 2025 r.;
- spotkania otwarte, które odbędą się w dniu 16 lipca 2025 r. (środa) od godz. 17.00 do 17.30 i w dniu 23 lipca 2025 r. (środa) od godz. 17.00 do 17.30, w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański (sala konferencyjna);
- dyżury projektanta, który odbędą się w dniu 16 lipca 2025 r. (środa) w godz. 17.30-18.00 iw dniu 23 lipca 2025 r. (środa) w godz. 17.30-18.00, w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański (sala konferencyjna).
Z projektem miejscowego planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, w pokoju nr 117, ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo w godzinach pracy urzędu lub na stronie BIP Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projektach miejscowych planów, może wnieść uwagi. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w formie papierowej na adres: Urząd Gminy Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo lub elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl lub adres skrytki /UGPRGD/SkrytkaESP lub w formie e-Doręczenia, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 sierpnia 2025 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański.
Wójt Gminy Pruszcz Gdański
/-/ Weronika Chmielowiec
Klauzula informacyjna w zakresie konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO” informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pruszcz Gdański reprezentowany przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą przy ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo, zwany dalej Administratorem.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@pruszczgdanski.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
– art. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130),
– art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.).
5. Informacja o odbiorcach danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną. Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Podanie danych przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne. Podanie pozostałych danych jest niezbędne w celu rozpatrzenia wniosku na podstawie przepisów prawa. Odmowa podania tych danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia wniosku.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa, w wypadku danych, których podstawą przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do swoich danych – czyli uzyskiwania informacji o celu i sposobie przetwarzania danych osobowych oraz kopii danych,
- prawo do sprostowania danych – czyli poprawienia danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania, Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
Zgodnie z art. 8h ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2024 r. poz. 1130) informuje się, iż Wójt wykonuje obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.). Jednocześnie informuje się, iż w związku z przetwarzaniem przez wójta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g powyższego rozporządzenia przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.