GN.6821.51.2021.MP(AS)
OGŁOSZENIE
Starosta Otwocki, wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej, informuje, że na wniosek Burmistrza Miasta Józefowa zostanie wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji w trybie art. 124a, w związku z art. 6 pkt. 2 i art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn.zm.) dotyczącej ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w miejscowości Józefów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 55 obr. 0091 Józefów o pow. 0,0610 ha, poprzez udzielenie zezwolenia na realizację inwestycji celu publicznego polegającej na budowie urządzenia infrastruktury technicznej – przyłącza wodociągowego.
Powierzchnia zajętego pasa gruntu nieruchomości obciążanej wyniesie łącznie 360,00 m2.
Osoby, którym przysługuje jakiekolwiek prawo do przedmiotowej nieruchomości, proszone są o zgłoszenie się do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Otwocku z siedzibą w Otwocku przy ul. Komunardów 10 (wejście D, pokój nr 20) w terminie 2 miesięcy od daty emisji niniejszego ogłoszenia.
Bliższych informacji udzielą pracownicy Wydziału Gospodarki Nieruchomościami pod numerem telefonu: +48 22 600 7 186.
STAROSTA
Tomasz Laskus