Krosno dnia, 5.06.2025 r.
STAROSTWO POWIATOWE
w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1
38-400 Krosno
(oznaczenie organu)
ABS.6740.3.1Z.2025.GK1
(nr rejestru organu)
O B W I E S Z C Z E N I E
Starosty Krośnieńskiego
Na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311), zwanej „specustawą drogową”, zawiadamiam, że w dniu 5 czerwca 2025 r. wydano dla Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój zezwolenie na realizację inwestycji drogowej pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Lubatowa”,gm. Iwonicz-Zdrój”, objętą wnioskiem na działkach:
- Działki wchodzące pod inwestycję z podziałem:
- Jednostka ewidencyjna 180703_5 Iwonicz-Zdrój, Obręb 0002 Lubatowa:
210/6 (210/11, 210/12), 158 (158/1, 158/2), 155(155/1, 155/2)
(w nawiasie wskazano działki po podziale, wytłuszczoną czcionką zaznaczono działki
powstałe w wyniku podziału przeznaczone pod inwestycję)
| L.p. | Nr działki do zajęcia pod inwestycję | Nr działki przed podziałem | Nr działek po podziale |
| 210/11 | 210/6 | 210/11 210/12 | |
| 2 | 158/1 | 158 | 158/1 158/2 |
| 155/1 | 155 | 155/1 155/2 |
- Działki położone w granicach terenu niezbędnego dla wykonania obiektów budowlanych po podziale (budowa zjazdów):
- Jednostka ewidencyjna 180703_5 Iwonicz-Zdrój, Obręb 0002 Lubatowa:
210/6 (210/11, 210/12), 158 (158/1, 158/2)
(w nawiasie wskazano działki po podziale, wytłuszczoną czcionką zaznaczono działki objęte terenem niezbędnym)
| L.p. | Nr działki do zajęcia pod inwestycję | Nr działki przed podziałem | Nr działek po podziale |
| 210/12 | 210/6 | 210/11 210/12 | |
| 2 | 158/2 | 158 | 158/1 158/2 |
- Działki położone w granicach terenu niezbędnego (pod przebudowę innych dróg publicznych):
- Jednostka ewidencyjna 180703_5 Iwonicz-Zdrój, Obręb 0002 Lubatowa:
210/4, 210/5
O wydaniu decyzji zezwalającej na realizację ww. inwestycji drogowej zawiadomiono wnioskodawcę oraz właścicieli i użytkowników wieczystych wymienionych działek na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Ponadto informacja – obwieszczenie o wydaniu decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej zostaje w dniu 5.06.2025 r. udostępnione w urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Krośnie wraz z treścią ww. decyzji oraz Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju na okres 14 dni, w prasie lokalnej oraz wywieszona zostaje na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy w Iwoniczu – Zdroju i w Starostwie Powiatowym w Krośnie.
Strona może w ciągu 14 dni od daty doręczenia zawiadomienia zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia w Wydziale Architektury, Budownictwa i Środowiska – Starostwa Powiatowego w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, pokój nr 606, telefon kontaktowy: 13 43 75 761.
Z up. STAROSTY
Katarzyna Staroń – Wilk
Naczelnik Wydziału
Architektury, Budownictwa i Środowiska
(-)
(podpis elektroniczny)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dz.U. UE L Nr119), zwane dalej RODO informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Krośnieński z siedzibą w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1,
2) inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Krośnie jest Pan Jaromir Kranc, dane kontaktowe: iodo@powiat.krosno.pl, adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, telefon 13 43 75 831
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e, art. 9 ust.2 lit. g RODO, oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 z późn. zm.);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.) o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania. W związku z wyżej wymienionymi przepisami archiwalnymi realizacja Pani/Pana prawa do żądania usunięcia danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania (art.17 i 18 RODO) jest możliwe jedynie w momencie wygaśnięcia obowiązku archiwizacji,
6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania.
Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jednak pozytywne rozpatrzenie Pani/Pana sprzeciwu musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa przetwarzanie.
Posiada Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, jednak pozytywne rozpatrzenie Pani/Pana sprzeciwu musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie.
Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, na podstawie której przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
W przypadku wątpliwości czy pytań w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw wyżej wymienionych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych listowanie na adres podany w pkt 2, skorzystać z platformy e-PUAP, lub telefonicznie: 13 43 75 831.
