Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

209/2024

z dnia

27.07.2024

Ogłoszeń w bazie:

8191
/
/
Ogłoszenia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Namysłów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów

OGŁOSZENIE

Ogłoszenia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Namysłów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów

OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Namysłów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane

Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 ustawy z 27 marca 2003  r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz uchwały nr 290/VIII/20 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 21 sierpnia 2020 r. w sprawie przygotowania przez Burmistrza Namysłowa projektu uchwały Rady Miejskiej w Namysłowie w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Namysłów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane w dniach od 18 sierpnia 2023 r. do 8 września 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Namysłowie, ul. S. Dubois 3, w pokoju nr 38 w budynku B, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Namysłowie.

Do wyżej wymienionego projektu uchwały zainteresowani mogą składać uwagi w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres sekretariat@namyslow.eu .Wnoszący uwagi podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby. Uwagi należy składać w terminie do dnia 22 września 2023 r.

Burmistrz Namysłowa

dr Bartłomiej Stawiarski

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej “RODO”, informuję, że:

1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Namysłowa, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów.

2.   Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Wojciech Olender, e-mail: iod@namyslow.eu

3.   Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia uchwaływ sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Gminy Namysłów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.

4.  Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy z 14.06.1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

5.   Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez upoważnionych pracowników administratora danych osobowych.

6.   Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W przypadku takiego zamiaru zostanie Pani/Pan odrębnie poinformowana/y.

7.   Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67, ze zm.).

8.   Ma Pani/Pan prawo do:

– dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania kopii,

– sprostowania swoich danych,

– ograniczenia ich przetwarzania,

– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

9.      Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi dotyczącej niezgodności przetwarzania przekazanych danych osobowych z RODO do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.

11.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie będą podlegać profilowaniu.

Ponadto informuję, że w związku z przetwarzaniem przez wójta, burmistrza, prezydenta miasta, marszałka województwa, wojewodę, zarząd województwa albo zarząd związku metropolitalnego danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej “rozporządzeniem 2016/679”, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Zarząd Powiatu Kazimierskiego informuje, został wywieszony wykaz nieruchomości stanowiących własność Powiatu Kazimierskiego przeznaczonych do oddania w nieodpłatne użyczenie

Burmistrz Miasta Zgorzelec informuje, iż wywieszono wykaz nieruchomości niezabudowanych położonych przy ul. Okulickiego w Zgorzelcu przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.

Starosta Lubartowski zawiadamia, że w dniu 26 lipca 2024 r. została wydana decyzja, znak GEO.683.1.87.2023, o ustaleniu odszkodowania za przejętą z mocy prawa przez Gminę Lubartów nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, położoną w obrębie geodezyjnym 15 – Skrobów, gmina Lubartów, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 738/1 o pow. 0,0025 ha

Starosta Lubartowski zawiadamia, że w dniu 26 lipca 2024 r. została wydana decyzja, znak GEO.683.1.26.2023, o ustaleniu odszkodowania za przejętą z mocy prawa przez Gminę Lubartów nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, położoną w obrębie geodezyjnym 14 – Skrobów Kolonia, gmina Lubartów, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 247/1 o pow. 0,0064 ha