Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

182/2025

z dnia

01.07.2025

Ogłoszeń w bazie:

11757
/
/
OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

Juszkowo, dnia 01.07.2025 r.

GPiRG.6721.3.5.2024.ZP

OGŁOSZENIE

o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu

miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański dla działek o numerach ewidencyjnych 119/2, 119/3 i 119/9 w obrębie Straszyn

Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024. poz. 1130 z późn. zm.), art. 39 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.2024. poz. 1112 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/31/2024 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 20 czerwca 2024 r.

informuję o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański dla działek o numerach ewidencyjnych 119/2, 119/3 i 119/9 w obrębie Straszyn wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Konsultacje społeczne prowadzone będą w dniach od 7 lipca 2025 r. do 4 sierpnia 2025 r. i obejmą:

  1. zbieranie uwag do projektu miejscowego planu w terminie od 7 lipca 2025 r. do 4 sierpnia 2025 r.;
  2. spotkanie otwarte, które odbędzie się w dniu 16 lipca 2025 r. (środa) od godz. 17.00 do 17.30 i w dniu 23 lipca 2025 r. (środa) od godz. 17.00 do 17.30, w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański (sala konferencyjna);
  3. dyżur projektanta, który odbędzie się w dniu 16 lipca 2025 r. (środa) w godz. 17.30-18.00 iw dniu 23 lipca 2025 r. (środa) w godz. 17.30-18.00,  w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański (sala konferencyjna).

Z projektem miejscowego planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, w pokoju nr 117, ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo w godzinach pracy urzędu lub na stronie BIP Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.

Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego planu, może wnieść uwagi. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w formie papierowej na adres: Urząd Gminy Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo lub elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl lub adres skrytki /UGPRGD/SkrytkaESP lub w formie e-Doręczenia, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 sierpnia 2025 r.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański.

Wójt Gminy Pruszcz Gdański

/-/ Weronika Chmielowiec

Klauzula informacyjna w zakresie konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO” informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pruszcz Gdański reprezentowany przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą przy ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo, zwany dalej Administratorem.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@pruszczgdanski.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

art. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130),

– art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.).

5. Informacja o odbiorcach danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną. Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  2. Podanie danych przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne. Podanie pozostałych danych jest niezbędne w celu rozpatrzenia wniosku na podstawie przepisów prawa. Odmowa podania tych danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia wniosku.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa, w wypadku danych, których podstawą przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  4. Posiada Pani/Pan:
  • prawo dostępu do swoich danych – czyli uzyskiwania informacji o celu i sposobie przetwarzania danych osobowych oraz kopii danych,
  • prawo do sprostowania danych – czyli poprawienia danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania, Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

Zgodnie z art. 8h ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2024 r. poz. 1130) informuje się, iż Wójt wykonuje obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.). Jednocześnie informuje się, iż w związku z przetwarzaniem przez wójta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g powyższego rozporządzenia przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Informacja o wywieszeniu wykazu najmu oraz użyczenia lokali użytkowych należących do gminnego zasobu nieruchomości Gminy Namysłów

Informacja o wywieszeniu wykazu gruntów stanowiących mienie komunalne Gminy Namysłów przeznaczonych do dzierżawy

Ogłoszenie Wójta Gminy Gródek o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Gródek

Ogłoszenie Wójta Gminy Gródek o przeprowadzeniu konsultacji społecznych w ramach sporządzania gminnego programu rewitalizacji