Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

302/2025

z dnia

29.10.2025

Ogłoszeń w bazie:

13243
/
/
Ogłoszenie Burmistrza Chełmka o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Chełmku przy ulicy Unii Europejskiej

OGŁOSZENIE

Ogłoszenie Burmistrza Chełmka o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Chełmku przy ulicy Unii Europejskiej

Nasz znak: GP.6721.1.2025                                  

Chełmek, dnia 29 października 2025 r.

O G Ł O S Z E N I E

Burmistrza Chełmka

 o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Chełmku przy ulicy Unii Europejskiej

        Na podstawie art. 17 pkt 11 oraz art. 8e, art. 8i, art. 8j ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)

zawiadamiam,

o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Chełmku przy ulicy Unii Europejskiej. Projekt sporządzamy na podstawie uchwały nr X/82/25 Rady Miejskiej Chełmek z dnia 6 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Chełmku przy ulicy Unii Europejskiej.

Konsultacje będą prowadzone od dnia 3 listopada 2025 r. do dnia 2 grudnia 2025 r. i obejmują:

  1. zbieranie uwag do projektu planu miejscowego od dnia 3 listopada 2025 r. do dnia 2 grudnia 2025 r.;
  2. spotkanie otwarte, które odbędzie się w dniu 13 listopada 2025 r. o godz. 17:00 w Domu Pamięci Baty, ul. Staicha 3, 32-660 Chełmek;
  3. dyżury projektanta – stacjonarne i telefoniczne pod numerem 536 741 049

6 listopada 2025 r. w godzinach od 17:00 do 18:00,

20 listopada 2025 r. w godzinach od 17:00 do 18:00

Stacjonarne dyżury projektanta odbędą się w Urzędzie Miejskim w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, w pokoju nr 14.

W czasie trwania konsultacji społecznych z dokumentacją projektu planu oraz prognozą oddziaływania na środowisko można zapoznać się:

  • w Urzędzie Miejskim w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (pokój nr 14) w godzinach pracy urzędu,
  • na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Chełmku

(https://bip.malopolska.pl/umchelmek,m,457990,procedury-planistyczne-w-toku.html)

Uwagi do projektu planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać do Burmistrza Chełmka wyłącznie na formularzu pisma, który został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32–660 Chełmek (dziennik podawczy) i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Chełmku pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umchelmek w zakładce „Architektura i planowanie przestrzenne” „Procedury planistyczne w toku”.

W formularzu, poza uwagami, należy obowiązkowo podać:

  • imię i nazwisko albo nazwę składającego pismo,
  • adres zamieszkania albo siedziby,
  • czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagami.

Opcjonalnie można podać inne dane do kontaktu.

Uwagi w formularzu można składać w formie:

  • papierowej – osobiście, na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Chełmku lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek;
  • elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej, w formie dokumentu elektronicznego, na adres urzadmiejski@chelmek.pl, poprzez platformę ePUAP lub platformę e-Doręczenia.

Uwaga! W przypadku składania uwag za pomocą poczty elektronicznej, za pośrednictwem platformy ePUAP lub platformy e-Doręczeń konieczne jest podpięcie wypełnionego i podpisanego formularza (wskazanego powyżej) jako załącznika do pisma. Pisma niespełniające wskazanych powyżej warunków (termin wpływu do urzędu, brak formularza) pozostawi się bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Chełmka.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE  Nr 119), zwanego dalej w skrócie „RODO”, informujemy iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Chełmka z siedzibą: Urząd Miejski w Chełmku, 32-660 Chełmek ul. Krakowska 11, tel. 33/944-90-00, faks: 33/844-90-19, e-mail: urzadmiejski@chelmek.pl 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Panią Edytę Goczał, z którą można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
    1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@chelmek.pl
    1. pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia postępowania administracyjnego, związanego z wydaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, którego jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań, na Pani/Pana żądanie, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz.1130 z późn. zm.). Może wystąpić przypadek w którym zostanie Pani/Pan poproszona/y o wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu i zakresie.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresniezbędny do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane – czas potrzebny do przeprowadzenia postępowania administracyjnego oraz po jego zakończeniu w celach archiwalnych, zgodnie z okresem wynikającym z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.
  7. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.
  8. W sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowanych i nie będą profilowane.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Wyciąg z ogłoszenia o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Gminy Nowa Sól – Miasto

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Zgorzelec o odwołaniu przetargu

Wyciąg z ogłoszenia na sprzedaż w drodze przetargu nieograniczonego ustnego

Wyciąg z ogłoszenia Nr 70/2025 Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego z dnia 29 października 2025r.