OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Gródek
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych
w ramach sporządzania gminnego programu rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U.
z 2024 r. poz. 278) zawiadamiam, że od 3 stycznia do 7 lutego 2025 r. prowadzone są konsultacje społeczne w ramach sporządzania gminnego programu rewitalizacji.
Konsultacje mają na celu zapewnienie udziału interesariuszy w przygotowaniu dokumentów dotyczących procesu rewitalizacji oraz wymianę wiedzy, informacji, poznanie uwag i opinii dotyczących propozycji granic i sposobu wyznaczania obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Gminie Gródek.
Konsultacje prowadzone będą w formie:
- zbierania uwag, propozycji i opinii w wersji papierowej i elektroniczne – zgodnie
z określonym formularzem konsultacyjnym, - spotkania stacjonarnego przeprowadzonego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek,
- zbierania uwag ustnych – osobą wyznaczoną do udzielania wyjaśnień i przyjmowania opinii jest kierownik Referatu Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska
i Rolnictwa – Pani Paulina Cybulin, tel. 85 873 99 41.
Załącznikiem do ogłoszenia jest mapa wyznaczająca obszar zdegradowany i obszar podlegający rewitalizacji wraz z uzasadnieniem oraz formularz konsultacyjny, dostępne na stronie www.grodek.pl (w zakładce „Komunikaty”).
Uwagi zgłoszone przed dniem 3 stycznia i po dniu 7 lutego 2024 r. oraz przesłane w formie innej niż na udostępnionym formularzu konsultacyjnym nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem uwag ustnych bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie spotkania stacjonarnego.
Wójt Gminy Gródek
Wiesław Kulesza