Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

197/2025

z dnia

16.07.2025

Ogłoszeń w bazie:

11959
/
/
Sprawozdanie Finansowe Komitetu inicjatywy ustawodawczej wykonywanej przez obywateli

OGŁOSZENIE

Sprawozdanie Finansowe Komitetu inicjatywy ustawodawczej wykonywanej przez obywateli

SPRAWOZDANIE   FINANSOWE

Komitet inicjatywy ustawodawczej wykonywanej przez obywateli

KOMITET INICJATYWY USTAWODAWCZEJ #ROZLICZAMYNIEMCÓW.

(pełna nazwa komitetu)

Ul. Przechodnia 32, 05-800 Pruszków.
(adres siedziby komitetu)

Robert Bąkiewicz, ul Robotnicza 9, 05-800 Pruszków

(imię – imiona, nazwisko, adres zamieszkania pełnomocnika komitetu)

W wykonaniu obowiązku nałożonego art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1999 r. o wykonywaniu inicjatywy ustawodawczej przez obywateli (Dz. U. z 2018 r. poz. 2120) przedkłada się sprawozdanie finansowe o źródłach pozyskanych funduszy na cele inicjatywy ustawodawczej.

INFORMACJE OGÓLNEKwota w zł
A.      Przychody lub wpływy (suma pozycji I+II+III)0
I.      Środki pieniężne gromadzone na rachunku bankowym0
1. Pochodzące od osób prawnych0
2. Pochodzące od osób fizycznych0
3. Pochodzące od anonimowych ofiarodawców0
4. Pochodzące od innych podmiotów0
5. Pochodzące ze zbiórek publicznych0
6. Odsetki od środków na rachunkach bankowych0
7. Kredyty i pożyczki0
8. Inne przychody i wpływy0
II.     Wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych i nieodpłatnie świadczonych usług0
1. Wartość darowizn rzeczowych0
2. Wartość usług świadczonych nieodpłatnie na rzecz komitetu0
III. Pozostałe przychody lub wpływy (niewymienione w pozycji I i II) 
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWEKwota w zł
1.      Rachunek bankowy: Brak rachunku bankowego ………………………………………………………………………………………………………….………
(nazwa banku, nr rachunku bankowego)
0
wpłaty0
wypłaty0
stan0
1)     wykaz osób prawnych, które dokonały wpłat (nazwa i siedziba osoby prawnej, statystyczny numer identyfikacyjny REGON):
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
2)     wykaz osób fizycznych, które dokonały wpłat (imię, nazwisko, adres zamieszkania, obywa- telstwo):
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
2.      Wpłaty ze zbiórek publicznych0
Dane dotyczące zbiórek publicznych (data i miejsce zbiórki):
a)     ……………………………………………………………………………………………….……………..
b)     ……………………………………………………………………………………………….……………..
0
3.      Wykaz wpłat od pozostałych podmiotów (nazwa i adres lub siedziba podmiotu):
*a)     ……………………………………………………………………………………………….……………..
b)     ……………………………………………………………………………………………….……………..
0
4. Wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych (wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych podaje się w wysokości możliwych do uzyskania cen ich sprzedaży netto, nie wyższych od cen nabycia lub kosztów wytworzenia pomniejszonych o odpisy amortyzacyjne)0
1)     wykaz osób prawnych (nazwa i siedziba osoby prawnej, statystyczny numer identyfikacyj- ny REGON), od których pozyskano darowizny niepieniężne:
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
2)     wykaz osób fizycznych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, obywatelstwo), od których pozyskano darowizny niepieniężne:
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
3)     wykaz innych podmiotów, od których pozyskano darowizny niepieniężne (nazwa i adres lub siedziba podmiotu):
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
5.      Wartość świadczonych nieodpłatnie usług na rzecz komitetu (wartość świadczonych usług podaje się w wysokości możliwych do uzyskania cen ich sprzedaży netto, nie wyższych od cen nabycia)0
1)     wykaz osób prawnych (nazwa i siedziba osoby prawnej, statystyczny numer identyfikacyj- ny REGON) świadczących nieodpłatnie usługi na rzecz komitetu:
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
2)     wykaz osób fizycznych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, obywatelstwo) świadczących nieodpłatnie usługi na rzecz komitetu:
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
3)     wykaz innych podmiotów świadczących nieodpłatnie usługi na rzecz komitetu (nazwa i adres lub siedziba podmiotu):
*a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
6.      Kredyty i pożyczki:0
1)     kredyty otrzymane:
a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
2)     pożyczki otrzymane:
a) …………………………………………………………………………………………………………..
b) …………………………………………………………………………………………………………..
0
7.      Wykaz podmiotów udzielających kredyty lub pożyczki (imię, nazwisko, adres zamieszkania, obywatelstwo, nazwa i siedziba osoby prawnej, statystyczny numer identyfikacyjny REGON):
*a)     ………………………………………………………………………………………….…………………..
b)     ………………………………………………………………………….…………………………………..
0
8.      Kwota uzyskanej nadwyżki0
9.      Wykaz instytucji charytatywnych, którym przekazano nadwyżkę (nazwa, siedziba):
*a)     ………………………………………………………………………………………….…………………..
b)     ………………………………………………………………………….…………………………………..
0

*     W przypadku wykazu zawierającego większą liczbę pozycji należy sporządzić go na oddzielnym arkuszu, który będzie stanowił załącznik odpowiednich punktów do sprawozdania.

.

(miejscowość, data)                                                                                                     

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wielkopolskiego dla obszaru położonego w rejonie ul. Małyszyńskiej i ul. Rolnej – obszar 1 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI

Starosta Kielecki informuje o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym

Starosta Kielecki informuje o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym