RIT.6840.15.2024.PTM
Wójt Gminy Bogdaniec
ogłasza
IV Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony
dotyczący sprzedaży na własność nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w miejscowości Bogdaniec na terenie gminy Bogdaniec – woj. lubuskie.
Położenie | Nr działki | Pow. | Cena wywoławcza (zł) | Wadium (zł) | Opis i przeznaczenie nieruchomości | Nr księgi wieczystej |
Bogdaniec | 55/9 | 0,0861 ha | 75.000,00 zł. | 7.500,00 zł. | Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów RVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 102/2017 z dnia 17 stycznia 2018 r. – zabudowa mieszkaniowa. | GW1G/00103313/3 |
Bogdaniec | 295/14 oraz 1/3 udziału w działce 295/15 | 295/14 o pow. 0,0913 ha 295/15 o ogólnej pow. 0,0690 ha | 80.000,00 zł. | 8.000,00 zł. | Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/14. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów RVI i PsVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną. | GW1G/00103313/3 |
Bogdaniec | 295/13 oraz 1/3 udziału w działce 295/15 | 295/13 o pow. 0,0915 ha 295/15 o ogólnej pow. 0,0690 ha | 85.000,00 zł. | 8.500,00 zł. | Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/13. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów RVI i PsVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną. | GW1G/00103313/3 |
Bogdaniec | 295/12 oraz 1/3 udziału w działce 295/15 | 295/12 o pow. 0,0832 ha 295/15 o ogólnej pow. 0,0690 ha | 74.000,00 zł. | 7.400,00 zł. | Nieruchomość gruntowa niezabudowana oznaczona nr 295/12. Oznaczenie użytku w ewidencji gruntów RVI. Dla nieruchomości została wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 47/2014 z dnia 06.08.2014 r. – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Nieruchomość oznaczona nr 295/15 stanowi drogę wewnętrzną. | GW1G/00103313/3 |
- Przetarg odbędzie się 10 grudnia 2024 r. (wtorek) o godz. 1000 w Gminnym Centrum Informacji ul. Mickiewicza 54a, 66-450 Bogdaniec.
- I przetarg odbył się w dniu 20 maja 2024 r. z wynikiem negatywnym, II przetarg odbył się w dniu 29 sierpnia 2024 r. z wynikiem negatywnym, III przetarg odbył się w dniu 28 października 2024 r. z wynikiem negatywnym.
- Nieruchomości stanowią własność Gminy Bogdaniec i są wolne od obciążeń i zobowiązań.
- Do wylicytowanej ceny należy doliczyć podatek VAT.
- Udział w przetargu mogą brać osoby fizyczne oraz prawne, które wpłaciły wadium wnoszone w pieniądzu i złożyły pisemną ofertę proponując cenę wyższą niż cena wywoławcza – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg na zakup nieruchomości w dniu 10 grudnia 2024 r. – nie otwierać”
w sekretariacie Urzędu Gminy Bogdaniec ul. Mickiewicza 45 do dnia 6 grudnia 2024 r. Wadium w w/w wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Gminy – GBS Barlinek O/Bogdaniec Nr 59 8355 0009 0043 5538 2000 0001 do dnia 6 grudnia 2024 r. Wadium zwraca się w ciągu 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Natomiast wadium wpłacone przez nabywcę zalicza się na poczet wylicytowanej należności ceny nabycia nieruchomości. Osoba uczestnicząca
w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości, a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się dodatkowo kompletem dokumentów do jej reprezentowania. - Ustala się ostateczny termin dokonania całej wylicytowanej wpłaty do czasu zawarcia aktu notarialnego. Oprócz w/w ceny – nabywca nieruchomości zobowiązany jest ponieść koszty przepisu notarialnego. Termin podpisania umowy notarialnej ustalony zostanie najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Niedotrzymanie powyższych terminów powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
- Nabycie nieruchomości przez cudzoziemca w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017 r. poz. 2278), wymaga uzyskania zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. W przypadku nieuzyskania zezwolenia przed zawarciem aktu notarialnego, wpłacone wadium przepada na rzecz gminy.
- Wójt Gminy ma prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
z 14 września 2004 r. sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213).
Pisemna oferta powinna zawierać:
1.Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot.
2.Datę sporządzenia oferty.
3.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.
4.Oferowaną cenę wyższą niż cena wywoławcza oraz sposób jej zapłaty.
5.Kopię dowodu wpłacenia wadium.
Wszelkich informacji udziela podinspektor d/s gospodarki nieruchomościami i geodezji Urzędu Gminy Bogdaniec, tel. (95 7510 210 lub bezpośrednio 95 723 73 88)
Termin wywieszenia: 6 listopada 2024 r.
Termin zdjęcia: 10 grudnia 2024 r.
Wójt Gminy Bogdaniec
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją przetargu na zbycie nieruchomości na podstawie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1145)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bogdaniec z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, e-mail: urzad@bogdaniec.pl, tel. 95 7510 210.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i realizacji przetargu pisemnego nieograniczonego na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bogdaniec, zgodnie
z rozdziałem 4 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145) oraz wydanym na podst. art. 42 w/w ustawy – Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania publicznych przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 poz. 2213). - Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania publicznych przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 poz. 2213), jak również innych przepisów prawa.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
- Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. - W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
- gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
- jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
- Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
- prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
- Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.