Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

282/2025

z dnia

09.10.2025

Ogłoszeń w bazie:

12977
/
/
Zarządzenie Nr 45 Wójta Gminy Sosnowica z dnia 01.10.2025 w sprawie sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego ( pojazd będący własnością gminy Sosnowica)

OGŁOSZENIE

Zarządzenie Nr 45 Wójta Gminy Sosnowica z dnia 01.10.2025 w sprawie sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego ( pojazd będący własnością gminy Sosnowica)

Zarządzenie Nr 45

Wójta Gminy Sosnowica

Z dnia 01.10.2025

W sprawie sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego( pojazd będący własnością gminy Sosnowica)

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym( Dz. z 2025 r. poz. 1153) zarządzam, co następuje:

§1.

Przeznaczam do sprzedaży w trybie przetargu publicznego, (pisemne składanie ofert), pojazd stanowiący własność Gminy Sosnowica:

L.PNazwa, typ, rodzaj sprzętuTYP, Nr rejestracyjnyRok produkcjiMasa własna(kg)IlośćCenaUwagi
1.Ciągnik rolniczy URSUS 4512LPA N15619972980144000,00Pojazd nie posiada usterek klasyfikowanych jako usterki  poważne i usterki niebezpieczne

§2.

W celu przeprowadzenia przetargu powołuję komisję przetargową w składzie:

  1. Justyna Bąk- Przewodniczący Komisji
  2. Krzysztof Leputa- Członek Komisji
  3. Marta Dyszewska- Członek Komisji
  4. Adrian Kopeć- Członek Komisji

§3.

Regulamin i warunki określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§4.

Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi na stanowisku do spraw gospodarki mieniem komunalnym.

§5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

//-Mariusz Hołowieniec

 Wójt Gminy Sosnowica

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 45

Wójta Gminy Sosnowica z dnia 01.10.2025 r.

Przedmiot przetargu publicznego:

Przedmiotem przetargu publicznego jest sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego według § 1 Zarządzenia Nr 45

Sprzęt przeznaczony do sprzedaży w trybie przetargu publicznego, (pisemne składanie ofert), pojazd stanowiący własność Gminy Sosnowica:

L.PNazwa, typ, rodzaj sprzętuTYP, Nr rejestracyjnyRok produkcjiMasa własna(kg)IlośćCenaUwagi
1.Ciągnik rolniczy URSUS 4512LPA N15619972980144000,00Pojazd nie posiada usterek klasyfikowanych jako usterki  poważne i usterki niebezpieczne
  1. Oferty pisemne należy złożyć do dnia 21.10.2025 r. do godz. 1000 w sekretariacie w Urzędzie Gminy w Sosnowicy, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, pokój nr 9 z dopiskiem: „Przetarg publiczny – oferta zakupu pojazdu CIĄGNIK ROLNICZY URSUS 4512″ . Nie otwierać przed dniem 21.10.2025 r. godz. 1000.
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.10.2025 r. o godz. 1100 na Sali posiedzeń w Urzędzie Gminy w Sosnowicy, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica.
  3. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10%

ceny wywoławczej wartości urządzenia, tj. 4400zł.

Wadium należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Sosnowica nr: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 Bank Spółdzielczy w Parczewie w terminie do 17.10.2025 r. W tytule przelewu należy wpisać nazwę i rodzaj sprzętu, nr rejestracyjny, imię i nazwisko uczestnika przetargu.

    4.     Za termin wpłaty wadium uznaje się datę wpływu środków na wskazane konto Urzędu Gminy w Sosnowicy. Osoby, które nie wniosą wadium w  w/w terminie, nie zostaną dopuszczone do przetargu. Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.

5. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, którego oferta zostanie

przyjęta uchyli się od zawarcia umowy. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone.

6.  Osoba fizyczna biorąca udział w przetargu zobowiązana jest posiadać : dowód osobisty, a osoba reprezentująca osobę prawną dodatkowo stosowne pełnomocnictwo i aktualny wypis z rejestru sądowego. W przypadku kopii wypisu ,
kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem.

      7.   Wydanie urządzenia – ciągnik rolniczy Ursus 4512, nastąpi po zapłaceniu przez nabywcę ceny określonej w ofercie po potwierdzeniu wpływu zapłaty na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Sosnowicy.

8.  Niniejsze ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu gminy w Sosnowicy oraz na stronie internetowej www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl, oraz w dzienniku internetowym infopublikator.pl

Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Sosnowica pok. Nr 17 tel. 825912152 wew. 118. Pojazdy można obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oględzin telefonicznie.

  • Zastrzega się możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Oferta jest wiążąca do dnia 22.11.2025 r.

WARUNKI ODRZUCENIA OFERTY:

1.  Komisja przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  2. oferta nie zawiera danych oraz oświadczeń, o których mowa w ogłoszeniu o przetargu publicznym lub są one niekompletne, nieczytelne albo budzą inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

2.  O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadomi niezwłocznie oferenta.
WYBÓR OFERTY NAIKORZYSTNIEISZEI:

1.           Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu publicznego.

2.   Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferował najwyższą cenę brutto ( z
podatkiem VAT)

3. W przypadku gdy okaże się, że co najmniej dwóch oferentów zaoferowało tę samą cenę, komisja przetargowa ma prawo do kontynuowania przetargu publicznego w formie aukcji (licytacji ustnej) między tymi oferentami. Aukcja zostanie przeprowadzona w tym samym terminie i miejscu, w którym przeprowadzany jest przetarg publiczny. W przypadku aukcji ustala się minimalną wysokość „postąpienia” na poziomie 1% ceny wywoławczej. Aukcję prowadzi przewodniczący Komisji przetargowej. Licytant, który wygra aukcję będzie zobowiązany do zapłacenia ceny nabycia w terminie 7 dni, licząc od dnia  zawarcia umowy, na podstawie otrzymanej od Sprzedającego faktury VAT.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:

  1. Z oferentem, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę zakupu pojazdu lub maszyny, będącej przedmiotem przetargu publicznego, zostanie zawarta umowa sprzedaży.
  2. Wybranemu oferentowi zostanie przesłany protokół z otwarcia ofert przetargu publicznego wraz z fakturą VAT wystawioną na zaoferowaną cenę zakupu.
  3. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu, będącej przedmiotem przetargu publicznego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Numer rachunku bankowego organizatora przetargu publicznego zostanie dla nabywcy podany na fakturze VAT. Za datę dokonania zapłaty ceny nabycia za przedmiot sprzedaży uznaje się datę wpływu należności na rachunek bankowy organizatora przetargu publicznego.
  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia – po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym organizatora przetargu publicznego. Odbioru przedmiotu sprzedaży nabywca dokona samodzielnie, na własny koszt.

ZASTRZEŻENIA:

  1. Organizatorowi przetargu publicznego przysługuje prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
  2. Organizatorowi przetargu publicznego przysługuje prawo do zmiany terminu otwarcia ofert. W przypadku zmiany terminu otwarcia ofert organizator przetargu niezwłocznie zamieści o tym informację w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej Urzędu Gminy w Sosnowicy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sosnowica.
  3. Sprzedający – organizator przetargu publicznego nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady sprzedanych pojazdów i maszyn, będących przedmiotem przetargu publicznego. Pojazdy i maszyny nie podlegają reklamacji

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTÓW I NABYWCÓW BĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica;
  • Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Piotr Załuski. Kontakt z Inspektorem we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych może odbywać się poprzez email: odobhp.piotrzaluski@gmail.com.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji przetargu i zawarcia umowy;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art 22 RODO;

”   posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

■      nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art 20 RODO;
  • na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

” Wyjaśnienie; skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

” Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Informacja o zamieszczeniu wykazu zasiedlonych nieruchomości lokalowych, stanowiących własność Gminy Miasto Inowrocław, przeznaczonych do sprzedaży wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowych najemców

Prezydent Miasta Inowrocławia informuje o zamieszczeniu wykazu zasiedlonych nieruchomości lokalowych, stanowiących własność Gminy Miasto Inowrocław, przeznaczonych do sprzedaży

Sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Widełce stanowiącej własność Gminy Kolbuszowa, oznaczonej nr ew. działek 3300/54 i 3300/178, o łącznej powierzchni 0,1279 ha, objętych KW TB1K/00021060/4.

Sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Widełce stanowiącej własność Gminy Kolbuszowa, oznaczonej nr ew. działek 3300/50 i 3300/108, o łącznej powierzchni 0,2576 ha, objętych KW TB1K/00021060/4.