Najświeższe ogłoszenia z całej Polski

Wydanie nr:

197/2025

z dnia

16.07.2025

Ogłoszeń w bazie:

11959
/
/
Ogłoszenie Nr 33/2025

OGŁOSZENIE

Ogłoszenie Nr 33/2025

PREZYDENT

Miasta Gorzowa Wlkp.

1)Ogłoszenie Nr 33/2025

Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

z dnia 25 kwietnia 2025 r.

Ogłaszam nieograniczoną licytację stawki czynszu najmu lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej powyżej 80 m2
stanowiących własność Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Licytacja odbędzie się w dniu 28 maja 2025 r. o godz. 08:45 w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ul. Sikorskiego 4 sala 201. Licytacja może być odwołana bez podania przyczyny najpóźniej na 14 dni przed ogłoszoną datą licytacji.Licytacją objęte są położone w Gorzowie Wielkopolskim lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej powyżej 80 m2, przeznaczone do wynajęcia na czas nieoznaczony, ujęte w wykazie stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

W licytacji mogą uczestniczyć osoby, których udokumentowany średni miesięczny dochód netto członków gospodarstwa domowego, osiągnięty w okresie trzech miesięcy poprzedzających datę wpłaty wadium, tj. za luty, marzec, kwiecień 2025 r.w gospodarstwie jednoosobowym wynosi powyżej 250 % najniższej emerytury, tj. 4.697,27 zł, a w gospodarstwie wieloosobowym powyżej 200 % najniższej emerytury naczłonka gospodarstwa domowego, tj. 3.757,82 zł/na osobę.

Celem weryfikacji uprawnień przystąpienia do licytacji stawki najmu lokali mieszkalnych, należy przedłożyć w ciągu 14 dni przed terminem otwarcia licytacji, tj. do dnia 14 maja 2025 r. w Wydziale Spraw Lokalowych Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ul. Teatralna 26, pok. Nr 110 wymagane niżej dokumenty, tj.:

  • pełnomocnictwo – w przypadku działania przez pełnomocnika,
  • dowód wpłaty wadium,

Ponadto:

  1. oświadczenie o niezaleganiu z zapłatą należności wobec miasta i jego jednostek organizacyjnych oraz zajmowaniu bez tytułu prawnego lokalu stanowiącego własność Miasta,
  2. o zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu, jego wyposażeniem oraz o gotowości zawarcia umowy najmu w istniejącym stanie technicznym i remontu lokalu we własnym zakresie i na swój koszt w terminie określonym w wykazie, zgodnie ze sztuką budowlaną, po uprzednim uzyskaniu stosownych zgód i zezwoleń właściwych organów z możliwością rozliczenia nakładów zgodnie z uchwałą w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
  3. o zapoznaniu się z w zarządzeniem Nr 76/2025 Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego z 5 marca 2025r. w sprawie zasad organizowania i przeprowadzania licytacji stawki czynszu najmu lokali mieszkalnych oraz regulaminu licytacji,
  4. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie dotyczącym najmu lokalu oraz zwrotu wadium, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych,
  5. zaświadczenia o osiąganych dochodach netto za ww. okres.
  6. deklarację o wysokości dochodów

Dokumenty z poz. 1 – 6 są do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego w zakładce licytacje pod ogłoszeniem o licytacji, lub dostępne w Wydziale Spraw Lokalowych przy ul. Teatralnej 26, pokój 110.

Wadium należy wpłacić na konto Nr 25 1020 5402 0000 0402 0325 6286 Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego w Powszechnej Kasie Oszczędności BP SA. W przypadku przelewu – za datę wpłaty wadium uznaje się datę realizacji przelewu przez bank nadawcy.

Wywoławcza stawka czynszu oraz wysokość wadium określone zostały w wykazie, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Uczestnikowi, który wygra licytację – wadium zalicza się na poczet kaucji, natomiast pozostałym uczestnikom zwraca się po odwołaniu albo zamknięciu licytacji.

Nie dopuszcza się do udziału w licytacji osób, które:

  1. nabyły co najmniej dwukrotnie prawo nawiązania stosunku najmu lokalu w wyniku uprzednio przeprowadzonych licytacji, a następnie nie przystąpiły do zawarcia umowy;
  2. złożyły oświadczenie, że są dłużnikami Miasta lub jednostek organizacyjnych Miasta oraz, że zajmują bez tytułu prawnego lokal stanowiący własność Miasta;
  3. dokonały wpłaty wadium po terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o licytacji.

Uczestnik licytacji, może w terminie 3 dni od dnia zamknięcia licytacji zaskarżyć do Prezydenta Miasta czynności związane z przeprowadzeniem licytacji.

Jeśli osoba ustalona najemcą lokalu nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy najmu w terminie i miejscu wskazanym w protokole lub wyjdzie na jaw, że poświadczyła nieprawdę w przedłożonym komisji oświadczeniu lub w terminie wyznaczonym przez wynajmującego nie dostarczy wymaganych dokumentów, bądź nie ustanowi wymaganego zabezpieczenia ewentualnych roszczeń – odstępuje się od zawarcia umowy najmu, a wadium ulega przepadkowi na rzecz Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.

Osoba uprawniona do zawarcia umowy najmu zobowiązana jest przed dniem jej zawarcia:

  1. dostarczyć wynajmującemu oświadczenie, że nie zalega z zapłatą wobec Miasta Gorzowa Wielkopolskiego i jego jednostek organizacyjnych należności z tytułu podatków i opłat lokalnych, czynszów za dzierżawę, najem oraz opłat za korzystanie z nieruchomości;
  2. dokonać wpłaty kaucji w wysokości 2 miesięcznego czynszu pomniejszonego o zaliczone na poczet kaucji wadium, zabezpieczającej roszczenia z tytułu niezapłaconego czynszu i opłat obciążających najemcę – na konto wskazane przez wynajmującego.

Lokal wynajęty w trybie licytacji nie może być wykorzystywany na cele inne niż mieszkaniowe oraz nie może być przedmiotem zamiany i podnajmu. Zakres remontu, termin wykonania i zasady rozliczania nakładów poniesionych na remont określone zostaną w umowie.

W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy najmu lokalu z uczestnikiem, który wygrał licytację – w terminie ustalonym w protokole z licytacji, wynajmujący w ciągu 3 dni po upływie tego terminu może zawiadomić uczestnika licytacji, który wylicytował drugą, co do wysokości stawkę czynszu
o możliwości zawarcia umowy najmu tego lokalu z zastosowaniem zaoferowanej przez niego stawki czynszu. Termin na zawarcie umowy upływa z 7 dniem licząc od dnia doręczenia pisemnego zawiadomienia o możliwości zawarcia umowy – pod rygorem utraty prawa do zawarcia umowy najmu tego lokalu.

Regulamin licytacji objęty zarządzeniem Nr 76/2025 Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego z dnia 05 marca 2025 r. dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego www.bip.wrota.lubuskie.pl i Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim www.zgm.gorzow.pl.

Oględzin lokali można dokonać w dniach 12.05.2025 r. – 14.05.2025 r. w godz. 12:00 – 14:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Wełniany Rynek 3, telefon – 603-527-389

Informacje dotyczące zasad i warunków najmu lokali oraz zasad rozliczania nakładów poniesionych na remont lokali można uzyskać w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Wełniany Rynek 3, telefon – 603-527-389

  1. Informacje dotyczące zasad licytacji można uzyskać w Wydziale Spraw Lokalowych Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego budynek przy ul. Teatralnej 26, pok. 110 (tel. 95-7355-756/ 832).
  2. Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta w budynku przy ul. Sikorskiego 4 i przy ul. Teatralnej 26, Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim w budynku przy ul. Wełniany Rynek 3, zamieszczenie na stronach internetowych Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego i Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wielkopolskim oraz zamieszczenie wyciągu z ogłoszenia w infopublikatorze.

z up. PREZYDENTA MIASTA

Jacek Szymankiewicz

Zastępca Prezydenta Miasta

` /podpisano elektronicznie/

Załącznik do ogłoszenia nr 33/2025

Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

z dnia 25 kwietnia 2025 r.

Wykaz lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej powyżej 80 m2 stanowiących własność Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przeznaczonych do wynajęcia na czas nieoznaczony w drodze nieograniczonej licytacji stawki czynszu najmu:

lp.adres lokalu [ulica]powierzchnia użytkowa [m²]
Licytacja
opis i stan technicznyniezbędny zakres i termin* wykonania remontuwywoławcza stawka czynszu [zł/m²]wysokość wadium [zł]
1.30 Stycznia 21/780,79
















II
Lokal usytuowany jest na II piętrze budynku. Składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki z wc, przedpokoju, skrytki. Do lokalu przynależy piwnica o pow. 10,70 m²
Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno -kanalizacyjną, gazową ogrzewanie – c.o.

Lokal do remontu / ogólny stan techniczny dobry

Budynek stanowi Wspólnotę Mieszkaniową. Położony we wpisanym do rejestru zabytków województwa lubuskiego historycznym układzie urbanistycznym tzw. „Nowego Miasta” w Gorzowie Wielkopolskim. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.

Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.


Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitu i ścian z farby i tapet, odbicie i uzupełnienie luźnych i zmurszałych tynków, likwidacja wykwitów, gruntowanie podłoży powierzchnie poziome i pionowe, uzupełnienie obudów szachtu instalacyjnego płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, miejscowe uzupełnienie wewnętrznych gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian i sufitu, domocowanie i uzupełnienie listew przypodłogowych drewnianych i PCV, dezynfekcja i oczyszczenie powierzchni fug i okładzin ceramicznych w łazience i kuchni, stolarka drzwiowa stan dobry – oczyszczenie i uzupełnienie skrzydła drzwiowego łazienkowego oraz odnowienie nadstawki nad drzwiami wejściowymi, stolarka okienna PCV stan dobry – oczyszczenie i regulacja, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż ustępu z miski fajansowej, zlewozmywaka blaszanego, umywalki, baterii wannowej, baterii zmywakowej i umywalkowej, demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego o średnicy 15-20 mm, filtr siatkowy wody zimnej d: 20 mm, dezynfekcja i oczyszczenie wanny z tworzywa sztucznego, montaż nowej armatury sanitarnej, podejść odpływowych PCV, montaż umywalki, ustępu typu KOMPAKT, wykonanie podejść odpływowych z PCV o średnicy 110 mm wciskowych, wykonanie podejść odpływowych z PCV o średnicy 50 mm wciskowych, instalacja c.o. i c.w.u. – zasilane z sieci miejskiej bez prac remontowych.
Roboty elektryczne: wymiana osprzętu instalacji gniazd wtykowych i oświetleniowej (puszki, gniazda, przełączniki, bezpieczniki, oprawy oświetleniowe, dzwonek, domofon), wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji. Roboty gazowe: kurek gazowy kulowy o średnicy 20 mm, filtr gazowy d: 20 mm, wymiana kuchenki gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.

16,04
1.300,00
2.Kosynierów Gdyńskich 63/781,26















II
Lokal usytuowany jest na II piętrze budynku. Składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki z wc, skrytki, przedpokoju. Do lokalu przynależy piwnica o pow. 6,36 m².
Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. c.w.u.
Lokal do remontu – stan średni
Budynek stanowi Wspólnotę Mieszkaniową. Położony we wpisanym do rejestru zabytków województwa lubuskiego historycznym układzie urbanistycznym, tzw. „Nowego Miasta” w Gorzowie Wielkopolskim. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.

Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.
Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitów, usunięcie tynku strukturalnego, usunięcie rozet sufitowych, tynkowanie sufitu – fragment, zerwanie kasetonów styropianowych, zmycie resztek kleju, dwukrotne szpachlowanie sufitu, gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome i pionowe, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – sufit i ściany, zeskrobanie i zmycie starej farby, zbicie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych, zerwanie starych tapet i usunięcie resztek kleju, tynkowanie ściany – fragment, demontaż drewnianych szafek – kuchnia, zamaskowanie wnęki po zamurowanym przejściu między pokojami – montaż płyty gipsowo-kartonowej, wymiana kratek wentylacyjnych, licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą – w łazience oraz w kuchni w pasie kuchennym, Rozebranie posadzek z wykładzin z paneli podłogowych, rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych, sprawdzenie stanu ślepej podłogi, ewentualna wymiana części ślepej podłogi – wyrównanie (10 % pow. całkowitej podłóg), podkład z płyt np. Steico gr. 8mm pod posadzkę z paneli podłogowych, posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi z drewna, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5mm, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, Stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna – należy wymienić na nową, Stolarka okienna PCV – do regulacji i czyszczenia, ewentualna wymiana skrzydła okiennego w kuchni, Wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż i montaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż nowej armatury sanitarnej, montaż umywalki, ustępu typu KOMPAKT, wykonanie wymiany rury kanalizacyjnej w podłodze do pionu kanalizacyjnego, wykonanie podejść odpływowych z PCV o średnicy 110 mm wciskowych, wykonanie podejść odpływowych z PCV o średnicy 50 mm wciskowych. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż tablicy bezpiecznikowej i opraw oświetleniowych, wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji.

Instalacja gazowa: montaż nowej instalacji gazowej, montaż kuchenki 4-palnikowej z piekarnikiem, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.
16,041.350,00
3.Łokietka 35/399,16
















II
Lokal usytuowany jest na I piętrze budynku. Składa się z 5 pokoi, kuchni, łazienki, wc, przedpokoju. Do lokalu przynależy piwnica o pow. 11,04 m².
Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. c.w.u.
Lokal do remontu – stan zły
Budynek stanowi Wspólnotę Mieszkaniową. Jest objęty ochroną wynikającą z indywidualnego wpisu do rejestru zabytków. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.

Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.
Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitu i ścian z farby i tapet. Odbicie i uzupełnienie luźnych zmurszałych tynków. Likwidacja wykwitów, gruntowanie podłoży- powierzchnie poziome i pionowe, przyklejenie pasków siatki w miejscach „klawiszowania” stropów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – sufit w łazience, wewnętrzne gładzie gipsowe na sufitach i ścianach z osadzeniem kątowników systemowych w otworach okiennych i drzwiowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – sufit i ściany, demontaż boazerii i okładzin z płytek ceramicznych, wykucie i montaż kratek wentylacyjnych, licowanie ścian płytkami na klej w łazience, wzmocnienie i wyrównanie podłoża (podkucie, warstwa samopoziomująca izolująca) pod ułożenie podłogi z płytek gresowych, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12,5×25 cm na zaprawie klejowej, ułożenie fartucha sanitarnego z płytek ceramicznych w kuchni, wymiana elementów podłóg-progi, stolarka drzwiowa zewnętrzna – do renowacji, stolarka wewnętrzna – do wymiany, stolarka okienna PCV – stan dobry, oczyszczenie i regulację, okienko w łazience do wymiany, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż ustępu z miską fajansową, zlewozmywaka blaszanego, umywalki, baterii wannowej, baterii zmywakowej i umywalkowej, montaż nowej armatury sanitarnej, podejść odpływowych PCV, montaż umywalki, ustępu typu KOMPAKT, stan grzejników zadawalający (przewidziano ewentualną wymianę i regulację zaworów). Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż tablicy bezpiecznikowej i opraw oświetleniowych, wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji. Instalacja gazowa: wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.16,041.600,00
4.Łokietka 15/280,71
















II
Lokal usytuowany jest na parterze budynku. Składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki, wc, przedpokoju. Do lokalu przynależy piwnica o pow. 10,16 m².
Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. etażowe,

Lokal do remontu – średni
Z uwagi na bardzo małą łazienkę, zaplanowano przebudowę. Należy rozebrać ściankę pomiędzy pomieszczeniem wc a łazienką. Zamaskować przejście pomiędzy kuchnią a łazienką płytą g-k. należy obudować pion kanalizacyjny w łazience płytą g-k. Budynek stanowi Wspólnotę Mieszkaniową. Położony we wpisanym do rejestru zabytków województwa lubuskiego historycznym układzie urbanistycznym, tzw. „Nowego Miasta” w Gorzowie Wielkopolskim. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.

Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.
Roboty budowlane: zeskrobanie starej farby, zerwanie starych tapet, wykonanie gładzi na pow. sufitów i ścianach, gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome i pionowe, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, naprawa drobnych ubytków, odgrzybianie fragmentu ściany, rozebranie drewnianej szafy, rozebranie okładziny ściennej z płytek, wykonanie dodatkowej hydroizolacji ścian w obrębie usytuowania wanny, wykucie kratek wentylacyjnych montaż nowych kratek, rozebranie ściany pomiędzy łazienką a wc, licowanie ścian płytkami – łazienka, kuchnia pas roboczy, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – wykładzina pcv, zerwanie posadzek z paneli podłogowych, skucie wylewki w pom. wc, wzmocnienie podłóg poprzez nabicie płyt z twardej OSB gr. 120 mm, warstwa wyrównująca z wylewki samopoziomującej w łazience 11 mm., ułożenie podkładu pod panele, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej w łazience, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna do wymiany, stolarka okienna z PCV do czyszczenia i regulacji, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż ustępu z miską fajansową, zlewozmywaka blaszanego, umywalki, baterii wannowej, baterii zlewozmywakowej i umywalkowej, montaż nowej armatury sanitarnej, podejść odpływowych PCV, montaż umywalki, ustępu typu KOMPAKT. Roboty elektryczne: wymiana osprzętu instalacji gniazd wtykowych i oświetleniowej (puszki, gniazda, przełączniki, bezpieczniki, oprawy oświetleniowe, dzwonek, domofon), wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji. Instalacja gazowa: wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.



16,041.300,00
5.Krzywoustego 9/794,39






















II
Lokal usytuowany jest na III piętrze budynku. Składa się z 4 pokoi, kuchni, łazienki z wc, skrytki, przedpokoju. Do lokalu przynależą dwie piwnice o pow. 2,82m² i 8,60m².
Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. c.w.u.
Lokal do remontu – stan zły
Budynek położony we wpisanym do rejestru zabytków województwa lubuskiego historycznym układzie urbanistycznym, tzw. „Nowego Miasta” w Gorzowie Wielkopolskim. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.


Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.
Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitu i ścian z farby i tapet, odbicie i uzupełnienie luźnych i zmurszałych tynków, demontaż boazerii i okładzin z płytek ceramicznych, demontaż zabudów i rozbiórka ścianki w pokoju, likwidacja wykwitów, gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome i pionowe, przyklejenie pasków siatki w miejscach „klawiszowania” stropów, wewnętrzne gładzie gipsowe na sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – sufit i ściany; wykucie i montaż kratek wentylacyjnych, rozebranie posadzek z płytek, wykładzin z tworzyw sztucznych wraz listwami przyściennymi, uzupełnienie i wymiana płyt pilśniowych na podłogach, ewentualne wyrównanie wysokości podłóg poprzez ułożenie płyt OSB, ewentualne wzmocnienie i wyrównanie podłoża (podkucie, warstwa samopoziomująca i izolująca) pod ułożenie podłogi z płytek gresowych (kuchnia, łazienka, przedpokój), ułożenie podkładu z płyt np. Steico gr.5 mm pod posadzkę z paneli podłogowych, posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12,5 x 25 cm na zaprawie klejowej (kuchnia, przedpokój), stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna – do wymiany, stolarka okienna część stan dobry (PCV), przewidziano oczyszczenie i regulację części okien, konieczna wymiana na nowe, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż i montaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż nowej armatury sanitarnej, podejść odpływowych PCV, montaż umywalki, ustępu typu KOMPAKT, wymiana rury kanalizacyjnej znajdującej się w podłodze łazienki o średnicy 50mm na rurę PCV o średnicy 110 mm do pionu kanalizacyjnego, instalacja c.o. i c.w.u. – (przewidziano ewentualną wymianę i regulację zaworów. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż tablicy bezpiecznikowej i opraw oświetleniowych, wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji. Instalacja gazowa: montaż nowej instalacji gazowej, demontaż kuchenki 4-palnikowej wraz z montażem nowych urządzeń, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.16,041.550,00
6.Mieszka I 12/984,42




















II
Lokal usytuowany jest na II piętrze budynku. Składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki z wc, przedpokoju.

Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. c.w.u.
Lokal do remontu – stan zły
Budynek położony we wpisanym do rejestru zabytków województwa lubuskiego historycznym układzie urbanistycznym, tzw. „Nowego Miasta” w Gorzowie Wielkopolskim. Powoduje to konieczność uzgadniania części robót budowlanych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, m.in.– wymiany stolarki okiennej.
W przyjętym rozwiązaniu zachowano istniejący układ funkcjonalny. Istnieje jednak możliwość powiększenia łazienki poprzez rozebranie istniejącej poprzecznej ścianki i pobudowa (przedłużenie) nowej podłużnej w technologii GK kosztem powierzchni kuchni. Po wykonaniu remontu w przypadku zmiany powierzchni należy dokonać ponownej inwentaryzacji powierzchni lokalu
Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.


Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitu i ścian, odbicie i uzupełnienie luźnych i zmurszałych tynków, gruntowanie podłoży – pow. pionowe i poziome, wklejenie siatki na suficie i w miejscu spękań na ścianach i suficie, szpachlowanie dwukrotne ścian i sufitów, likwidacja wykwitów, obudowa szachtu instalacyjnego oraz kanału wentylacyjnego płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych wraz listwami przyściennymi, wyrównanie i wzmocnienie podłóg poprzez wymianę płyt z twardej OSB gr.18-25, wzmocnienie i wyrównanie podłoża (podkucie, warstwa samopoziomująca i izolująca) pod ułożenie podłogi z płytek gresowych (łazienka, kuchnia), wykonanie dodatkowej hydroizolacji w obrębie usytuowania wanny/kabiny prysznicowej, dwukrotne malowanie – powierzchnie wewnętrzne – ściany i sufitu, stolarka okienna PCV – do wymiany, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż instalacji sanitarnej z osprzętem, montaż nowej instalacji sanitarnej podejść dopływowych, baterii umywalkowej stojącej, prysznicowej, zaworów kulowych do baterii umywalkowej, spłuczki, wodomierza przedpłatowego z zaworem odcinającym, wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, podejść odpływowych PCV, montaż ustępu pojedynczego typu „Kompakt”, wykonanie regulacji i uzupełnienia zaworów termostatycznych. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż tablicy bezpiecznikowej i opraw oświetleniowych, wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji.

Instalacja gazowa: montaż nowej instalacji gazowej, demontaż kuchenki 4-palnikowej wraz z montażem nowych urządzeń, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.
16,041.400,00
7.Mieszka I 61/993,27

















II
Lokal usytuowany jest na II piętrze budynku. Składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki z wc, przedpokoju.

Wyposażony jest w instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, wodną, gazową, ogrzewanie – c.o. c.w.u.
Lokal do remontu – stan zły
Lokal dzieli wspólny korytarz wejściowy z klatki schodowej z lokalem nr 8. Po wykonaniu remontu w przypadku zmiany powierzchni należy dokonać ponownej inwentaryzacji powierzchni lokalu.
Przewidywany okres wykonania remontu – 3 miesiące od podpisania umowy.
Roboty budowlane: oczyszczenie powierzchni sufitu, zeskrobanie starej farby oraz kasetonów styropianowych, demontaż sztukaterii ozdobnej, gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome i pionowe, wewnętrzne gładzie gipsowe na sufitach i ścianach, dwukrotne malowanie farbami, zeskrobanie i zmycie starej farby oraz tapety, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, odgrzybianie ścian, wymiana kratek wentylacyjnych, dwukrotne malowanie – powierzchnie wewnętrzne – ściany, licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą – w łazience oraz w kuchni w pasie kuchennym, Rozebranie posadzek z desek, zerwanie posadzki z płytki ceramicznej, wykonanie ślepej podłogi z płyt wiórowych – OSB 25 mm, podkład z płyt np. Steico gr.8 mm pod posadzkę z paneli podłogowych, posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi z drewna, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wys. 12,5×25 cm na zaprawie klejowej, Stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna – do wymiany, Stolarka okienna PCV – do wymiany, wywóz i utylizacja odpadów. Roboty sanitarne: demontaż instalacji sanitarnej z osprzętem, montaż nowej instalacji sanitarnej podejść dopływowych, baterii umywalkowej stojącej, prysznicowej, zaworów kulowych do baterii umywalkowej, spłuczki, wodomierza przedpłatowego z zaworem odcinającym, wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, podejść odpływowych PCV, montaż ustępu pojedynczego typu „Kompakt”, instalacja c.o. i c.w.u. – istnieje w lokalu i zasilana jest z PGE, ale ze względu na nieodpowiedni stan techniczny orurowania i grzejników planuje się wymianę na nową instalacje grzewczą, którą należy zamontować w ścianach lokalu. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż tablicy bezpiecznikowej i opraw oświetleniowych, wykonanie badań i pomiarów skuteczności zerowania i oporności izolacji. Instalacja gazowa: montaż nowej instalacji gazowej, demontaż kuchenki 4-palnikowej wraz z montażem nowych urządzeń, przeprowadzenie próby szczelności instalacji, przegląd kanałów wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej.
16,041.500,00

* termin remontu – 3 miesiące od daty zawarcia umowy najmu lokalu

  • termin wnoszenia czynszu i pozostałych opłat za najem – z góry, do 10-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, za który przypada należność;
  • wysokość stawki bazowej czynszu za 1m² powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego nie powinna być niższa niż 2% obowiązującej wartości wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m² powierzchni użytkowej budynków mieszkalnych ustalonego dla Województwa Lubuskiego;
  • wykonanie innego ogrzewania w lokalu określonym w poz. 8 wykazu, wg. wynajmującego piec należy wymienić na nowy tylko w przypadku, gdy nie będzie działał, a jego koszt będzie rozliczany według cen z normy.

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA

INNE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wielkopolskiego dla obszaru położonego w rejonie ul. Małyszyńskiej i ul. Rolnej – obszar 1 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI

Starosta Kielecki informuje o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym

Starosta Kielecki informuje o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym